Lodaer Img

Φυσικοθεραπεία με χρήση Laser

Φυσικοθεραπεία με χρήση Lazer

Φυσικοθεραπεία με χρήση Laser

Η φυσικοθεραπεία με χρήση Lazer είναι ένα φυσικό μέσο που χρησιμοποιείται στη φυσικοθεραπεία. Η χρήση του λέιζερ εκπέμπει ενέργεια φωτός χαμηλού επιπέδου στους ιστούς του σώματος. Αυτή τη φωτεινή ενέργεια απορροφούν τα κύτταρα των ιστών, τα οποία στη συνέχεια τη μετατρέπουν σε χημική ενέργεια, η οποία χρησιμοποιείται από τα κύτταρα για την προώθηση της επούλωσης καθώς και τη μείωση της φλεγμονής.

Αυτή η μη επεμβατική μέθοδος θεραπείας χρησιμοποιείται στην αντιμετώπιση ποικίλων τραυματισμών μαλακών ιστών, όπως διαστρέμματα και θλάσεις, τενοντίτιδα,  θυλακίτιδα. Μπορεί επίσης να χρησιμοποιηθεί για τη θεραπεία καταστάσεων χρόνιου πόνου όπως η αρθρίτιδα, η ινομυαλγία και η νευροπάθεια. Η θεραπεία με λέιζερ μπορεί ακόμη και να χρησιμοποιηθεί για την προώθηση της επούλωσης μετά από χειρουργικές επεμβάσεις καθώς και άλλες ιατρικές διαδικασίες.

Ένα από τα κύρια οφέλη της χρήσης του λέιζερ είναι ότι μπορεί να βοηθήσει στη μείωση της φλεγμονής, αυξάνοντας την κυκλοφορία στην πληγείσα περιοχή και προωθώντας την παραγωγή αντιφλεγμονωδών χημικών ουσιών στο σώμα. Ένα άλλο όφελος της θεραπείας με λέιζερ είναι ότι μπορεί να βοηθήσει στην ενίσχυση της παραγωγής κολλαγόνου, μιας πρωτεΐνης που είναι απαραίτητη για την επούλωση των κατεστραμμένων ιστών. Έτσι επιταχύνεται η διαδικασία της επούλωσης και η βελτίωση της αντοχής και της ευκαμψίας των ιστών.

Follow us on Social Media: Facebook & Instagram